U 2021 11th Shanghai International Exhibition Automobile Products (APE)

U 2021 11th Shanghai International Automobile Products Exhibition (APE) si terrà in u Shanghai International Expo Center da u 27 à u 29 di ghjugnu di u 2021.

China Shanghai International Automobile Interiors and Exteriors Exhibition (CIAIE) hè stata accumpagnata da u sviluppu sanu è stabile di l'industria di l'automobile di a Cina annantu à l'anni, è hè diventata oghje a più grande è più influente mostra prufessiunale di u mondu per l'industria di l'internu è l'esternu di l'automobile. E mostre riguardanu assemblei di rivestimenti interni è esterni, sedi, cockpits intelligenti, parti in plastica, parti decorative, volanti, pannelli di porte, tetti, coperture di u corpu, parti di a struttura di u corpu, parti esterne, elettronica di cockpit, sicurezza passiva, paraurti, specchi retrovisori, Novi materiali , e nuove tecnulugie, i novi equipaggiamenti, è i novi prucessi in i luci di l'automobile è l'illuminazione di i veiculi, è ancu in e zone di applicazione, saranu svelati. A mostra lega pienamente e catene di l'industria upstream è downstream di decorazioni interni è esterni di l'automobile. Hè a piattaforma preferita per l'espansione di u mercatu di l'impresa è a prumuzione di marca, è hè ancu una piattaforma per l'iniziatori di l'industria. Hè una piattaforma prufessiunale unica per l'imprese, a tecnulugia è i scambii accademici per truvà nuove tecnulugie, novi prudutti, novi materiali, novi equipaggiamenti, è capisce e opportunità di u mercatu. A scala di a mostra ferma in prima linea di u salone di l'automobile prufessiunale naziunale, è u numeru è a qualità di e mostre, u numeru di visitatori, u numeru di ghjurnalisti media presenti à l'intervista è altri aspetti mantenenu un numeru di registri di u salone di l'automobile naziunale. . Più di 2000 produttori di 14 paesi è regioni cumpresi Stati Uniti, Germania, Italia, Giappone, Regnu Unitu, Malesia, Svezia, Corea di u Sud, Francia, Australia, Singapore, Cina, Regione Amministrativa Speciale di Hong Kong di Cina è Taiwan anu participatu à questu spettaculu auto. Copre quasi tutte e cumpagnie multinazionali di automobili è i pruduttori principali in u mondu. Cum'è una finestra per a "riforma è apertura" di l'industria di l'automobile, a mostra hà un rolu impurtante in a prumuzione di i scambii è a cooperazione di l'industria di l'automobile in varie regioni, prumove a trasformazione tecnologica di l'industria di l'automobile, è accelerà a globalizazione di l'industria di l'automobile.

Impostazione di stand:

Ogni stand furnisce i seguenti puntelli: wallboard, moquette, bordu di loghi, riflettore, un tavulinu, quattru sedie è un canistrellu di carta. Se a sucietà espositora hà bisognu di affittà altri puntelli (u cuntenutu opzionale pò esse furnitu), serà fatturatu secondu u costu attuale. A mostra hè principalmente in forma di oggetti fisici, cù foto, mudelli, campioni, ecc.


Tempu di posta: Apr-07-2021