Sebter Auto accessories Co., Ltd.

A nostra cumpagnia hè stata impegnata à a ricerca è a produzzione di prudutti di decorazione di vittura è prudutti di salute ecologichi.Noi stessi avemu usatu i nostri prudutti, in modu chì pudemu migliurà è migliurà in u futuru.

U parasole di u parabrisu di una vittura prodotta da a nostra cumpagnia hè sempre statu assai populari.Ma dopu avè utilizatu l'esperienza dopu, avemu trovu chì questu parasole spessu slip down quandu impedisce, perchè ùn pò micca effittivamenti ombrezza è rinfrescante.

In cunsiderà i diversi mudelli di vitture, u spaziu in u carru hè diversu, cusì avemu decisu di cambià u stilu di u manicu dopu a ricerca, da un manicu drittu à un manicu chì pò esse curvatu è micca rebound, in modu chì pò esse appiicatu. à mudelli diffirenti, è l'umbrella hè ben fissu.

In u 2020, avemu finalmente riesciutu à sviluppà un parasole cù un manicu bendable, chì pò esse piegatu finu à dece mila volte senza danni.L'effettu di l'usu hè ovviamente migliuratu.

Quandu si tratta di pruvisti di l'automobile, e persone chì ponu guidà o micca ponu dì uni pochi, ma aghju paura chì micca parechji ponu dì tuttu.Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu di e diverse esigenze di i pruprietarii di vitture, i tipi di prudutti di l'automobile sò sempre più ricchi, i novi prudutti emergenu senza fine, è u ritmu di l'aghjurnamentu di u produttu hè acceleratu.In a nostra cità, ci sò occasionalmente vitture mudificate persunalizate, chì diventanu un paisaghju mobile unicu nantu à a strada.Cù u sviluppu di i prudutti di l'automobile per tanti anni, ci sò più è più tipi di prudutti, è ci sò decine di elli.Ci sò più cumune colla, cuscini, cintura, tappeti, coprisedili, sticker, cortina, film sole, sun block, serratura antifurtu, airbag, cotone termoisolante, rack per telefuninu, cintura di sicurezza, termometru, coperchio di u volante, steering. rota, pasta elettrostatica, colla anti-collisione, tappeti, ornamenti, sedili di profumu, etc.

Sè divisu per categuria, i prudutti di l'automobile sò spartuti in prudutti decorattivi è prudutti funziunali.In generale, a maiò parte di i pruprietarii di vitture compranu prudutti funziunali, è a maiò parte di i prupietari di vitture novi cumprà una decorazione basica per a so vittura preferita.A dicurazione basica di una nova vittura hè a gomma di terra, a cortina di u veiculu, a membrana a prova di esplosione, u cuscinettu di u pede, a copertina di u sediu, a manica di manicu, u prufume, u dispusitivu anti-furtu (Pai Dangsuo), u radar di reversu, a membrana a prova di esplosione è cusì.Ciò chì u cummerciante ricumanda à u pruprietariu di a vittura hè a cola di terra, un dispositivu antifurtu, una membrana a prova di esplosione è un radar d'inversione.

In u futuru, avemu da cuntinuà à mantene u principiu di cumminà u nostru propiu usu è feedback di i clienti, è cuntinuà à migliurà i vechji prudutti, sviluppà novi prudutti, è furnisce l'utilizatori di vittura cù prudutti chì sò più faciuli pussibule.


Tempu di Postu: Apr-07-2021